VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik deelnemen?
Om mee te doen, koop je een Special K-actieverpakking. Je bent een van de winnaars als je in de verpakking een uitnodiging met een unieke code vindt. Bewaar de winnende uitnodiging: je hebt deze nodig om je prijs te claimen. Om je prijs te claimen stuur je een e-mail naar specialk@promowinners.com met je volledige naam en je geboortedatum, en een scan of foto van je winnende uitnodiging, waarop de unieke code zichtbaar is.

Waneer begint en eindigt de periode voor deelname?
De actieperiode loopt van 2 januari 2017 00.01 uur tot en met 31 maart 2018 23.59 uur. Prijzen moeten uiterlijk op 31 maart 2018 23.59 uur worden geclaimd. De prijs moet uiterlijk op 30 november 2018 zijn geïnd.

In welke landen is de actie geldig?
De actie is geldig voor inwoners van de volgende landen: België, Nederland en Luxemburg.

Zijn er leeftijdsbeperkingen?
Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn.

Hoe vaak kan ik winnen?
Per huishouden kan gedurende de looptijd van de actie slechts één prijs worden gewonnen.

Moet ik een verpakking kopen om mee te kunnen doen?
Ja, je moet een Special K-actieverpakking kopen om kans te maken in die verpakking een winnende uitnodiging te vinden.

Wat krijg ik als ik een uitnodiging in mijn actieverpakking vind?
Als je in je actieverpakking een winnende uitnodiging vindt, krijg je een verblijf van 5 overnachtingen bij Ibiza Retreats in Spanje voor 2 personen. Hierin is inbegrepen:

  • Retourtickets in economyclass naar Ibiza vanaf een vliegveld in een grote stad in het land waar je woont, met per persoon één stuk handbagage en één stuk ruimbagage;

  • vervoer van en naar het vliegveld op Ibiza;

  • een uitgebreide reisverzekering;

  • een verblijf van 5 overnachtingen;

  • alle activiteiten tijdens je verblijf - bijvoorbeeld een of meer van de volgende mogelijkheden: yoga, meditatie, paardrijden, paddle boarding, kooklessen;

  • alle maaltijden en dranken in het verblijfsoord. Alle maaltijden die tijdens het verblijf worden geserveerd, zijn vegetarisch. Er wordt geen alcohol geschonken.

Wat is niet bij de prijs inbegrepen?

  • Extra's op de vluchten (waaronder maaltijden en dranken aan boord) zijn niet inbegrepen;

  • Reizen naar en vanaf het vliegveld in het land waar je woont zijn niet inbegrepen;

  • Eventuele extra activiteiten/eten en drinken buiten het verblijfsoord zijn niet inbegrepen;

  • Alle vereiste visa, vaccinaties, paspoorten en eventuele andere kosten zijn niet inbegrepen.


Hoeveel prijzen zijn er te winnen?
In totaal worden voor de gehele Benelux 5 winnende uitnodigingen willekeurig verdeeld over de Kellogg’s Special K-verpakkingen. Dit gebeurt onder toezicht van een onafhankelijke verificatieservice.

Als ik win, wie kan ik dan als gast meenemen?
Je mag meenemen wie je wilt, zolang je gast maar 18 jaar of ouder is.

Wanneer kan ik van mijn prijs gebruikmaken, als ik win?
Winnaars moeten de organisator tot 30 (dertig) dagen geven na ontvangst van de volledige gegevens over passagiers plus de vereiste documentatie voor het organiseren van het verblijf. Winnaars kunnen hun verblijf boeken in de perioden maart-mei en september-november 2017 of 2018. De prijs moet uiterlijk voor 30 november 2018 zijn geïnd. Alle boekingen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid en het schema van het verblijfsoord.

Wat als ik geen gebruik kan maken van het verblijf?
Als je geen gebruik kunt maken van het verblijf, is er geen alternatieve prijs of geldelijke vergoeding beschikbaar. Tenzij schriftelijk door de organisator anders is overeengekomen, worden de prijzen uitsluitend rechtstreeks aan de winnaars toegekend.

Ik moet me aan een speciaal dieet houden. Kan dat in het verblijfsoord?
Het verblijfsoord kan tegemoetkomen aan alle dieeteisen en allergieën. We maken je erop attent dat alle maaltijden in het verblijfsoord vegetarisch zijn. Als je een van de winnaars bent, moet je voor vertrek je dieeteisen opgeven.

Ik heb meer hulp nodig of andere vragen over de actie, wat kan ik doen?
Neem contact op met Kellogg's Consumentendienst op 0800 - 39 206 (België en Luxemburg) of 0800 - 265 92 98 (Nederland) van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 u. met uitzondering van feestdagen. Je kunt ook een e-mail sturen via onze Kellogg's website, www.kelloggs.be (België en Luxemburg) of www.kelloggs.nl (Nederland).